Skolstart och FÖR mkt tankar

Så var det dags igen, efter en sommar som bara känns allt kortare år efter år så är det börjar skolan imorgon. Det sköna med det är att fritiden blir lite bredare än när man jobbar, härligt att träffa alla roliga, konstiga och hemska människor igen.
Ja, man kan inte tycka om alla utan man måste ha minst en eller två personer som man hatar lite eller ogillar ganska mycket för att få en bättre grupptillhörighet med de övriga (fick jag lära mig på lärarprogrammet förra året). Vem/vilka de blir för mig är ännu en gåta. Det bästa med imorgon är dock München Hoben som är den årliga ölfestivalen på universitetet, och eftersom jag
inte ska upp tidigt dagen efter, så räknar jag med att de går vilt till!

På bilden: Classmates

image1

Det har hänt lite saker denna sommar som har gjort att jag har börjat se livet i ett annat perspektiv än tidigare. Eller jag känner att vissa personer har man så mycket olikt med att det är svårt att ha ett socialt umgänge med dem, för man känner att man inte har så mycket att bidra med till ämnet och om jag skulle ha något någongång att bidra med så blir jag nästan lite deppig, för det innebär att jag har funderat över samma saker som dessa människor funderar över hela dagarna och det är inget som jag prioriterar i livet.

Censur censur censur censur (borttaget pga av för personligt)

Nu är jag inte så pesso som det verkar men jag tror att människor överlag ska släppa alla dessa utseende problem eller vad det är och börja leva! Vem vet, imorgon så kanske man är död.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0