tentaångest?!

nopps :) faktiskt inte, men de e nog inte för att jag är så jättepåläst utan mest för att jag inte orkar bry mig :P
Igårkväll så var jag riktigt ambitiös och tog fram den stora pappersrullen (jättestor, kanske 20 m) och började göra mind-maps på den. Dock tröttnade jag på det när jag hade kommit två meter...funderar på att fortsätta nu.
Tentan är kl 14 idag, så man har ju lite tid på sig.
Jo, jag satt och förhörde emil på typ allting som hade med tentan att göra igår natt. Kanske låter konstigt att JAG förhörde honom, men jag lär mig lättare genom diskussion osv...jaja iaf så kunde han typ allting :/ Då fick jag reda på att hans företag håller på med ett program som hjälper Nordstedt i deras framställning av böcker och därför har koll på hela bokprocessen!?! Där ser man, vilken koll jag har på min kära, alltid lär man sig nåt nytt!
    Jaja hoppas det går bra för lillebrorsan på som han har idag och hoppas han är en aktiv läsare av min blogg för annars får han aldrig reda på att jag hoppas det kommer gå bra för honom ;)

Näe nu ska jag försöka fortsätta att plugga för att kanske hinna med en lunch med Niklas innan tentan, skulle vara en skön avkoppling faktiskt :)


Kommentarer
Postat av: myself

ja nu såg jag att ni undrar kanske vad som går bra för min lillebror idag...mmmm undra undra

2007-11-29 @ 08:38:59
Postat av: lillasyster

Ååh så brukar jag också göra (förhöra någon annan på mitt prov) :D:D:D då kommer man ihåg mycket bättre ^^ jag är ledsen!

2007-11-30 @ 19:12:27
Postat av: lillasyster

Du har föresten värsta dolda meddelandet i ditt bloggnamn ju, din lilla kukluxklanare! xD

2007-11-30 @ 19:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0