wiiiiii

har jag varit och spelat hos mor och far i Rimforsa idag. Skönt att komma ut på "landet", umgås med alla och äta gott. Jag är så trött att jag tror att jag skulle kunna somna här och nu framför denna vackra skärm.
Jag har ett antal artiklar kvar att läsa tills imorgon som jag så snart borde ta itu med. Är det bra eller dåligt med eget arbete i skolan är dagens stora fråga? Ja det är lite delade åsikter om detta, jag 
själv tror att det är bra. Lär man sig något om man jämt får det bestämt för sig, vilka sidor man ska läsa, hur man ska planera sin tid osv. Nja beroende på ålder så är det enligt mig bra att ta eget ansvar.

Gahhhh jag blir galen! Ibland vill jag bara strypa någon........

NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0