Stressigt värre men på gott humör

Uss denna vecka är inte rolig, och inte nästkommande heller. Alldeles för mycket i skolan!! Men efter den 18:e är skolan klar för denna termin och då är det bara lite jobbande kvar att göra, sen julshopping och förhoppningsvis blir lägenheten hyffsat klar till jul. Skönt, skönt!
Julgranen måste ju pyntas och fixas innan den 23:e då vi åker till Rimforsa för att fira julafton. Sedan blir det hos Emils mamma den 25:e och på kvällen blir det finfest hos en av Magdas vänner. Finfest..hmmm undra vad jag ska ha på mig eftersom jag har vuxit ur de två finklänningar som jag hade tänkt att ha nu när jag var gravid, lite väl optimistisk kanske :P Dock är det bra att magen växer och står i så jag vet att dom mår bra och utvecklas därinne, våra små liv.
I fredags var jag och Emil i Örebro och hälsade på Sofia och hennes ex. Anledningen till varför vi åkte upp (eller kanske att Emil hängde med), var att vi fyra gick på Magnus Betnér live. Sjukt kul och vi avslutade kvällen med att äta indiskt på en av Sofias stammisrestauranger, supergott ända tills jag såg ett hårstrå i maten och tappade aptiten, men då hade jag ändå redan ätit mera än vad jag egentligen behövde så :)


Titta vad söt han är, Magnus :) 

Jaha annars då? Jag har gått upp elva kilo och känner att det börjar bli ganska jobbigt att böja mig framåt, men till årskiftet är det sjukskrivning som gäller så det ska bli skönt.

Är hela tiden jätteglad inombords, även fast det inte syns så väl utanpå, för er som träffar mig :P Tänk att man kan vara så glad för att man snart ska bilda familj....

Jo just det, bara så ni vet så har jag tänkt att umgås med massa folk sen när jag blir sjukskriven, så bli inte förvånade om jag står utanför dörren en dag.

Näe nu ska jag fortsätta skriva på min piss fallstudie! 

Ha det gott och kom och hälsa på mig snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0