no milk today...

because it´s slut in kylskåpet. För övrigt även en låt som jag så småningom vill kunna spela på gitarren när jag har lärt mig lite fler ackord. Började spela gitarr för en vecka sen, en kurs via universitetet med både teori och praktik. Är väldigt positivt inställd till det hela och tänker inte att ge mig förräns jag är proffs ;)
   Annars är det studieuppehåll med Frubo-jobb som gäller. Två nya tjejer har börjat på jobbet, Annika (SOF2007) och en tjej som heter Emma och läser nationalekonomi. Annika känner jag juh till sen innan och Emma verkar också trevlig. Så allt är tipptopp...allmost.

Hade en helt underbar helg förrförra helgen! SOF:s tackresa som bar av till Rom och var blandat av fylla, glädje, sol och bara massa måbra-känslor. Helt underbart och jag ville inte åka hem!

Tänkte att jag skulle börja sätta igång me träningen nu igen..hehe som jag nu ofta säger, men nu måste jag ta mig i kragen (som pappa skulle säga). Det är bara så j..la trist att träna själv, får försöka att springa ute så mkt som det går när de blir vår.

Jag tänker jämt att man ska skriva blogg för att man har nåt intressant att förmedla men jag vet inte, idag känner jag bara för att skriva och ja....

Tänker på Amandas anhöriga....livet är inte rättvist!!
Vem som än bestämmer så kan jag inte se någon anledning....

image12
Sandra, Madde å jag på Petersplatsen i Rom

Kommentarer
Postat av: syrran

Hellu :) Såg på Stardust idag... vet inte vad det var, men den tilltalade inte mig alls :S vi ses/hörs!! puss

2008-02-09 @ 00:22:44
Postat av: jag

jasså knepigt :P

2008-02-09 @ 17:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0