soool

Jahopp så har ännu en arbetsvecka börjat. Denna vecka är dock ganska kort eftersom jag slutar ett på torsdag och är ledig på fredig, så man ska inte klaga.
Imorgon har jag min gitarrtenta, usss elli uss men det går nog, det ryktas att den inte ska vara så svår.
   Jag är fortfarande lite depp för helgen, blir så trött på mig själv ibland! Bläää bläää jaja!!

Jaha vad har jag lärt mig på senaste tiden då? Jo att man inte ska bråka med Emil för att man får tillbaka tio gånger värre. Jag "råkade" hälla ett glas ramlösa med smak av vilda smultron över honom efter att han hade suttit och pokat mig konstant under middagen. Vad gör han då, jo han häller resten av flaskan över mig...störd.
En bra sak som det medförde var dock att pappa kom och sa att jag luktade så gott, nästan som smultron :P

Ja just det sen tror jag att jag börjar bli allvarligt knäpp. Såg att ett kort på facebook var taggat helt fel; jag var taggad som Josef Ladén och Josef var taggad som Emil Ingberg. Jag kommenterade då detta för Veronica som hade lagt upp kortet och fick som svar tillbaka att ingen vara taggad i kortet, hmm wierd....  och förra måndagen så blev jag lite sur när jag skulle cykla till jobbet för att  någon hade luftat min cykel. Suck tänkte jag och gick till jobbet hela veckan + till universitetet en dag. På fredag morgon när jag ska till simhallen så är jag väldigt sen och vet att jag inte kommer hinna om jag inte cyklar så jag tänkte att jag testar och ser om det finns lite luft kvar i hjulen. Ja var tror ni att jag upptäcker då, cykeln är inte alls luftad och har inte varit det heller utan fungerar utmärkt att cykla på...hmmm weird igen! Inbillning!? Psyko!?

The spooky picture (bilden som jag trodde var taggad)

Kommentarer
Postat av: lil sis

HAHAH ja du man börjar undra över ditt tillstånd kvinna! xD Det går nog bra på gitarrtentan, ska tänka på dig :D

2008-06-02 @ 22:08:59
URL: http://darkviwi.blogg.se
Postat av: Sandra

kul att du skrivit nått igen Bekka! :P

2008-06-03 @ 15:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0