så små att de knappt märks...

är de små liven i magen. Å tänk att de är två stycken! Emil och jag har ju räknat ut att den ena har damp (och enligt emil därför har arv från mig?!). Att vi tror att den ena har damp är för att den låg och guppade upp och ned i en väldans takt på ultraljudet. Det kan också vara rls enligt Emil, vilket är restless leggs syndrom, som tydligen jag ska lida av? 

Jaha och vi har nu hittat en lägenhet vid abiskorondellen, en 3:a på 79 kvadrat, som vi ska flytta in i senast den 1 december. Den såg bra ut och har både torktumlare och tvättmaskin i lägenheten, annars skulle man ha långt till tvättstugan, eftersom det huset har samma tvättstuga som alla andra hus runt omkring abisko (sandras tvättstuga).

Annars hade jag en väldigt trevlig dag i Örebro i lördags. Gick på stan och shoppade loss med Sofia. Ja och sen såg vi danskebank slå världsrekord. De hade lagt ut en skida på över 500 meter som vägde ett antal ton och som drygt 500 pers skulle gå 10 meter med. De lyckades iaf galant och Gunde Svan var där och pratade och Markoolio sjöng. Det var verkligen en upplevelse :P Dock undrade vi vart alla människor som var med på skidan kom ifrån, vi hade kunnat tänka oss och vara med eftersom de fick en okej-snygg regnjacka  (eller vindjacka) och sen gå på afterskii. Vi tror däremot att det antingen var personal från danskebank eller aktieägare, kanske aktieägare eftersom jag inte såg Fredrik Sundroos vart jag än tittade.:)




Jag och ett lånat barn...från Rebecca och Martin, hans namn är Cornelis och jättesööt :)



Kommentarer
Postat av: syrran

Hahah, mitt älsklingsdamp :* <3 med andra ord kommer den andra tvillingen ordvitsa sig genom livet?

2008-09-28 @ 20:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0