Förkylt...

Som små fågelungar ser de ut. Ynkliga och gapar eller skriker över minsta lilla. Jag går förbi dom när de ligger i sängen, de vaknar och skriker. Jag busar lite med dom....inte uppskattat...de skriker. Jag ger dom mat, imellan tuggarna, de skriker. Japp, så är det att ha två små sjuka sjumånaders bebisar. Elliot har också vaknat 120 gånger på natten och det enda som hjälpt är att vagga honom i famnen till sömns. 

Idag däremot så verkar de lite piggare. De sov väldigt bra inatt. De har varit pigga och gapskrattade när vi lyssnade till tonerna av "That´s not my name" med The ting tings. Schysst rytm antar jag. :) De hostar och snorar fortfarande men jag hoppas att de är friska tills på måndag då babysången är.  Så nu kokar jag grönsakssoppa till mig och de små, hoppas det blir uppskattat. Det enda man ska tänka på: Inget salt i soppan innan killarna har fått sin del. 

Min mamma skulle ha kommit hit och varit barnvakt idag, för Emil och jag skulle iväg på fest. Det är Emils syster som ordnat en fest för sin man Sarwar som fyller år och det skulle ha varit sjukt kul att gå, men mamma är sjuk :( Emil får gå själv och så hoppas jag att det blir något annat tillfälle snart att festa med folket eller att mamma är barnvakt om två helger då Saras 25-års fest är. 

Magda (festfixaren) med E o T för några månader sen.

Kommentarer
Postat av: //E

Hoppas de blir bättre snart!Men nu är ju snart hösten här med allt vad det innebär förkylningar osv=/ Har läst ut boken nu elle va ett tag sen!Se om vi kan ses nån dag så du kan få den! Finns ju 2 till böcker som är fortsättningen! Se om man ska köpa de kanske!=) För de är ju bra! Ha d bra!

2009-08-29 @ 16:48:46
URL: http://littleprincess.blogg.se/
Postat av: //E

sv: haha visst är jag!=) Ja har inte börjat ännuharinte pengar till det just nu men ska försöka börja lite smått allafall!men hitta inte mina lämp papper nu heller så det är ju roligt,hade gjort syn testå allt med ju=/

2009-08-30 @ 10:25:25
URL: http://littleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0