13 december

Sitter och tittar på nyhetsmorgon när ungdomskören sjungen "Staffan var en stalledräng" och är väldigt seg i knoppen. Ännu segare skulle jag ha varit om jag hade följt med mina kära vänner ut igår. :) Jag, Sandra o Camilla var hemma hos Sandra och snackade massa skit och drack vin igår. Det var ett och ett halvt år sedan som vi alla kunde sitta och dricka tillsammans, det i sin tur beror på att ett par av oss har varit gravida och ammat. Ja, skoj var det iaf!


Idag får jag besök av en exkurskamrat vid elva och sedan ska vi iväg på luciaknytis kl ett, i gamla domprostgården. Det är Emils syrra som har lånat lokalen och styrt upp allt. Väldig mysig idé måste jag säga! Elliot o Theo ska vara klädda som pepparkaka och tomte dagen till ära. Då tänker ni kanske att jag ska vara lucia och Emil en stjärngosse, men så kul ska vi inte ha det idag. Hoppas ni alla nära och kära därute får en fin luciadag!

Kommentarer
Postat av: ingberg

det är jag som skall tacka för att ni kom!!!

jag tycker också att det var super mysigt! puss på er / magda

2009-12-14 @ 09:19:40
URL: http://ingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0