Dagen före, dagen före, dagen före....

Har helt glömt berätta att lördagen innan julafton hade jag, Emil och några av våra vänner ett "goodbye Sandra and hello julen party" hemma hos oss och senare på kvällen hemma hos Davilla. Goodbye till Sandra för att hon ska åka till Australien den 4 januari och vara där i två månader, vilket kommer göra det tomt här hemma, men en upplevelse för henne :) I vilket fall som helst åt vi lite julig mat, drack lite "juligt" vin och körde julklappsleken. Alla blev lika glada för sina julklappar, bilderna får tala för sig.
Emil fick en triss...utan vinst..
Sandra fick en pez-maskin (uttala päss)
David fick en pomelo (svingod citrusfrukt)
Niklas fick kylklabbar som han glömde här!?!

Camilla och Albert fick en pepparkaksdeg att dela på :)


Senare på kvällen gick alla förutom Emil (som var hemma med barnen) hem till Davilla och sjöng på deras nyinköpta singstar. En tuff kamp mellan två lag startade och slutade ganska dåligt för mitt lag (jag och Niklas). Kvällen var ändå lyckad och jag hoppas att Sandra får en trevlig tripp till down under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0