Det blev ingen tripp till Rimforsa idag...

som vi hade planerat, utan det blev försent och vi åker dit imorgon bitti istället. Idag har jag gått på stan tillsammans med Camilla. David och Emil tog barnen så att jag och Camilla kunde shoppa ostört. Däremot hittade vi inte så mycket. Jag skulle väl inte vilja påstå att det var någon hysteri kring rean, vilket var skönt. Kan det bero på att rean inte var så mycket att ha?! Man kan säkert fynda om man letar noga. Jo, de sålde ut mitt smink för halva priset på Åhléns. Bra! Efter den lilla shoppingturen gick vi allihopa till Niklas på fika och för att titta på hans nya lägenhet. Det var trevligt och livat eftersom David, Camilla, Emil och jag numera har tre bebisar tillsammans. Eller när slutar man kalla bebisar för bebisar egentligen? E o T är ju faktiskt ett år om ett par veckor! Nu är jag supertrött och ska försöka packa allt vi ska ha med oss till Rimforsa, så vi inte missar Hoppas alla får en superbra nyårsafton imorgon!
E o T kalasar på rån en måndagsmorgon.

Kommentarer
Postat av: ingberg

Hej på er!! jag saknar er så mycket, så jag kom på att jag kunde titta in på din blogg hihihi tack för att bloggen finns puss ses snart / Magda

2010-01-01 @ 16:32:22
URL: http://ingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0