Onsdagkväll

Jag vet att jag inte skriver så ofta nuförtiden, men jag har ingen lust. Bus-Elliot och Charm-Theo ligger i sina sängar nu och försöker komma till ro, eller snarare står och sitter. De har börjat lägga sig allt senare på kvällen nu, däremot sover de ibland lite längre, till kanske sex eller halv sju och det blir en mamma glad av!

Jag blev så arg på en person igår. Varje gång jag träffar människan blir jag upprörd. Jag borde sluta ägna massa energi till att bli arg på människor. Finns ett antal böcker att läsa om detta, en av dom ska jag nog lyckas ta mig igenom.

Något som man blir glad av är däremot när någon ordnar en luciaknytis, vilket Emils syster Magdalena hade gjort i söndags. Det var mysigt och mycket god mat. Emil och jag bidrog med röbetssallad och baguetter, men skinkan måste jag säga..mmm..utsökt! Här är lite bilder från i söndags.
Emils bror Sebbe med Theo
Söta luciorna Joline och Ronja (Emils syster Magdas dotter)
Emils syster Magda med vänner.

Emils bror Sebbe och syster Jessica sitter och spelar

Jessica med Elli-pelli i knät.


Kommentarer
Postat av: ingberg

Hej sötaste!

Vilka fina bilder ni fick! mina blev inte så där fina hiihi. jag älskar er ni är underbara människor!



App, hur man kan låta bli att bli arg. jag har också några människor som kan taa så mycket energi från mig så jag nästan blir helt utmattad, det jag gör är att jag talar om att , nu räcker det, jag är arg på dig och sen säger vad det är, förstår inte personen då, brukar jag tänka att hon eller han inte förtjärnar min vänskap. Det är svårt men det är samtidigt vä'ldig befriande efteråt... Hoppas det löser sig! :)



Puss pojkarna från mig puss trevlig helg / magda

2009-12-18 @ 09:50:21
URL: http://ingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0