zlatan ibrahimovic

Jag drömde om Zlatan inatt. Det var något arrangemang och Zlatan stod och sjöng sin egna låt som gick typ "zlatan, zlatan, zlatan är så cool". Jag var den enda människan som stod där och dansade så det blev att han sjöng mot mig och dessutom hade jag med mig min digitalkamera som kunde filma allt. Så berättade jag vad som hänt för alla! Sen fick Sofia se filmen och sa: "Det där är inte Zlatan utan det ser ut som någon look-a-like" Allt kändes jättejobbigt och jag sa till Sofia "Då borde jag inte ha sparat hans bajsblöjor som ligger och stinker i badrummet". Slut. Tala om att få in sitt föräldraskap i alla drömmar. Här borde inte bajsblöjor ha passat in, men ändå var de där....


Nu håller Theo på att plocka ner tvätt, som inte har torkat, så jag borde dra. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: sandra

Bästa drömmen eller!? Så sjukt det kan bli ibland! :)

2009-12-02 @ 21:01:05
URL: http://dandrikkmuskelberger.blogg.se/
Postat av: Sofisen

Haha...känns som att det är lite Chris Martin-ljug paralleller också :) Ses imorn i storstaden!

2009-12-03 @ 22:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0