Måndag

*gäsp* idag är trött. Gick upp vid åtta bara för att jag var hungrig och Emil hade bakat bröd igårkväll som jag var jättesugen på. Annars sov jag inte så bra inatt så det blir nog att ta en lur efter läkaren i eftermiddag.

Jättefint väder ute idag så det ska bli skönt att gå en promenad senare. 

Jaha nu börjar pluggandet snart igen, hade tänkt att börja idag men det får kanske vänta tills på onsdag, får se hur motiverad jag är i eftermiddag :) Vi har lånat Wii från RImforsa så det är en liten distraktion från pluggandet. Nu klarar jag inte one med metallica på guitar hero så jag tänkte att jag kör på quick play ett tag tills jag blir lite bättre och den sätter sig. Emil håller på och lär mig massa knep för hur man lättare kan spela men det är svårt att lära en gammal hund att sitta, när jag väl har lärt mig att hålla händerna på ett visst sätt så går det knappt att ändra. Fick insperation att börja spela lite vanlig gitarr igår också, gick mycket bättre än förväntat så nu kanske jag ska spela lite varje dag.

Sista dagen på jobbet i fredags, både skönt och lite trist, men jag ska ändå dit och hälsa på dom lite då och då hade jag tänkte.

Imorgon ska jag och Emil och köpa digitalkamera så att man kan ta fina kort på de små när de kommer, om den kameran som vi vill ha finns kvar. Kan det sluta göra reklam för den på tv! 

Näe nu ska jag försöka väcka björnen som sover för han har lovat att diska innan vi ska ner på stan, vilket är ganska snart och vi har jättteeeemkt disk!

GOD FORTSÄTTNING 
TILL ER ALLA FRÅN OSS ALLA!

(Jag för tre veckor sedan; v27)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0