Bodycombat

Är hemma från gymmet och känner mig helt död i kroppen! Var på mitt första pass på över ett år och det blev bodycombat som är ett slags boxningspass. Svinbra lärare och ett superbra pass, det kommer nog att bli fler gånger. Däremot undrar jag om det är någon mer än jag som bävar för slutet på ett träningspass, oavsett vilket det är, då det är dags för armhävningar. Ja, för tydligen måste ALLA träningspass ha med armhävningar i slutet. Kan man inte köra med lite vikter och göra lite situps istället? Anledningen till att jag avskyr armhävningar är att jag verkligen inte kan göra dom. Det spelar ingen roll om jag sätter knäna i marken, det går bara inte! När jag sneglar på de andra tjejerna/damerna på passet så kan de alltid göra en eller två iallafall, OAVSETT ålder. Okej, vissa böjer på ryggarna så att de ser ut som bananer, men jag tror ändå de klara några stycken när instruktören säger till dom i deras fuskande. Så nu har jag bestämt mig att jag ska lära mig göra armhävningar och jag ska öva på det varje dag. Hoppas det lyckas!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi kan öva ihop! Jag kan inte heller göra armhävningar! :) Ska vi träna något imöra eller?

2009-07-22 @ 22:19:46
Postat av: saariis

I hate it to..... armhävningar alltså:D

2009-07-26 @ 17:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0