Partaj

Var ute och partajade igår med Sofia och Tessa. Det kändes lite ovant i och med att det var ca 9 månader sen jag var ute på stan en lördagkväll och ett år sedan jag drack ute på stan en lördag kväll. En som jag känner hade varit ute på onsdagen och fastnade då för ett par killar i medelåldern som spelade covers i form av härliga rocklåtar på puben Mörners. Eftersom de även spelade på Mörners igår så blev det vårt första ställe att besöka. En gin o tonic + ett antal öl senare bar det iväg till nattklubben Sliver. Har aldrig varit där innan så jag vet inte vad de brukar ha för musik, men igår var det iallafall trance som gällde på dansgolvet. Jag och Sofia dansade oss trötta och svettiga. Hade riktigt kul! Däremot tyckte jag att inträdet var lite väl dyrt, 150 kr för att komma in + 20 kr för garderobsavgift...nja. När Sliver stängde vid 3 så gick Tessa och Sofia vidare på efterfest medan jag traskade hem i gryningen till sången av fågelkvitter.

+ med kvällen:
- Det härliga vädret
- Mysigt med liveband på Mörners
- Att jag inte blev för onykter!
- Trevligt sällskap!

- med kvällen:
- Inträdet på Sliver
- Att livebandet på Mörners inte kunde spela Nirvanas "Come as u are"
- Att vi velade i en halvtimma eller mer om vilken nattklubb vi skulle gå till, what a waste. :P

 Jag, redo för att gå ut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0