Wells

Igår lämnade jag och Emil barnen hemma hos sina morföräldrar och begav oss till Kisa Parken för att lyssna på "Wells i parken". Jag hade fått biljetterna i present av Sofia och Tessa med tanke på att jag och Emil skulle kunna hitta på något barnfritt en kväll och eftersom mamma och pappa bor i Rimforsa så blev det perfekt med konsert i Kisa. Wells och gänget var superbra! Det var bra stämning och även förbandet svängde. Emil och jag är dock inga parkveteraner och tänkte inte på att man skulle ha med sig kontanter utan trodde naivt nog att de tog kort i baren. När vi skramlade ihop våra mynt så hade vi 50 kronor, vilket räckte till att dela på en Mariestad. LIka glada var vi ändå och istället blev det drink på mammas och pappas altan när vi kommit hem. Mysig kväll och härligt väder! Tack Sofia och Tessa!

Kommentarer
Postat av: //E

sv: ja det blir det nog! är väl att hon inte sett er så mycke kan ja tänka mig! Så är hon mot släktingar med som hon inte sett på länge elle så!!

2009-07-20 @ 18:02:08
URL: http://htp://littleprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0