Studenten

Imorgon tar min lillasyster studenten. Min lilla lilla syster har blivit så stor. Svårt att tänka sig. Nu är det bara Samuel kvar och han går ut om tre år, sen är det faktiskt E och T som står på tur, bara 15 år efter Samuel. Då är jag 40 år, har antagligen minst två barn till, bor i hus och har det ganska gott ställt med ekonomin. Att det är gott ställt med ekonomin har inte så stor betydelse, men eftersom Emils företag kommer att gå jättebra så är det väl bara att inse att man en dag kommer att vara lite halvrik ;).

Uss vad vi är förkylda (jag, Elliot och Theo), orkar inte vara sjuk mer och vill bara vara frisk från den här skiten. Trodde det skulle kännas bättre av att gå ner på stan idag men det blev bara sämre. När jag kom hem var jag så trött att jag inte orkade laga mat så jag beställde pizza på onlinepizza.se. Ganska slappt, men så är det när man inte är helt 100%.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0