vakentuta

Theo vill inte sova idag. Eller Theo vill inte sova i sin säng idag, om han ligger på min mage så sover han minsann så då kan man ju räkna ut hur mycket jag har gjort idag förutom att sitta i soffan och mata. Måste köpa en scarf så man kan gå runt med dom när de sover. Vakenheten har han nog ärvt av sin kära far som inte heller brukar komma till ro så lätt.

Jaha vad har hänt annars då? Igår hade vi besök av Rebecca, Martin och deras lilla Cornelis, eller jättebebis som jag skulle säga. Inte för att han är stor för sin ålder (snart 1 år), utan i jämförelse med E & T. Jag kan inte ens tänka mig att de ska bli så stora och en dag ha riktigt vuxenbajs. Kidsen är fortfarande känsliga för att träffa andra barn men det rör de barn som går på dagis och eftersom inte Cornelis börjar på dagis förrän om två veckor så passade det bra att han hälsade på nu.

Har kommit på att jag ligger lite efter med födelsedagspresenter sen de små föddes. Har åtminstone fyra pers som ska inkassera sina presenter när jag träffar dom. Så om någon känner sig träffad så är det på G. 

Idag jobbar Emil över så jag blir själv i några timmar till. Trist, trist, det är skönt när han är hemma. 

Näe nu ska jag spela lite gitarr och fundera på vad det blir för mat ikväll innan det är matdags för E & T igen. 

(Elliot och Theo har en givande diskussion innan det är dags att sova)

Kommentarer
Postat av: //E

sv: hehe tack! Visste inte du hade blogg!=D

2009-03-24 @ 10:42:28
URL: http://littleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0