Onsdag igen

Visst går veckan snabbt! Man hinner knappt blinka innan det är helg igen. Min kära syster önskar nog också att tiden skulle gå snabbt eftersom hennes dreamy är ute och tågluffar i Europa. Härligt att passa på att åka nu på våren och att Rickard har en trevlig resa även om han inte får ligga med Pete Dorthy ;P.

Killarnas dop börjar närma sig och jag borde börja ringa till ett konditori för att beställa tårtor. Jag gör nog det i eftermiddag. Det är ju sista dagen att anmäla sig till dopet idag så jag antar att de som inte hört av sig inte kommer. 

Igår träffade killarna o jag Emils syster Magdalena och hennes dotter Ronja. De skulle titta på en lägenhet och sen åt vi lunch i trädgårdsförening. Efter maten så lekte Magda och Ronja i lekplatsen tills det började droppa regn i luften. 
Det krävs koncentration för att gå i nätbron och Ronja klara det galant. Bakom henne sitter Magda på tur att gå över.

Jag känner att jag har lite skrivtorka så det blir inte ett längre inlägg nu, Kan inte någon göra något roligt som att skriva en privat sak och råka skicka det till fel person, så att situationen blir lite wierd. 

Näe nu ska jag o pojkarna snart gå en promenad med Rebecka (ej mitt alter ego) och Klara. Jag gick på mammayoga med Rebecka och hon fick sin Klara i slutet av mars då mina killar egentligen skulle ha kommit. Vem vet, E o T kanske blir crazy in love!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag ha anmält mig om du har missat det! :D Och om det inte är försent gör Erik också det :D Fin bild förresten!

2009-05-13 @ 23:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0