Rosa

Har fruktansvärd träningsvärk idag efter bodytoningen igår. Skönt att mest ha suttit vid datorn hela dagen på jobbet. Hoppas Sandra också har ont, annars känns det ju lite orättvist ;)


Lite skojigt, idag hade alla kvinnor på jobbet rosa tröjor. Lite kul. Jag hade lila, vilket också är en ganska feminin färg. Så det var feminint på jobbet idag. Förutom den enda killen på jobbet. Han borde också haft en rosa tröja.


Elliot och Theo har precis somnat efter att ha fått sitt nattdopp. Jag önskar att Theos hosta ska gå över snart, han har hostat hela hösten nu och nu i influensatider så blir andra människor med barn oroliga om mitt/mina barn hostar på deras. Det sägs att svininfluensan smittar genom hosta och nysningar. Inatt får småttingarna flytta tillbaka till sitt egna rum igen och det känns lite med tanke på Theos hosta, men det ska nog gå bra. Hoppas ni får en god nattsömn.
Såhär ser det ut hemma hos oss när man dammsuger. Två stycken svansar efter dammsugaren.

Kommentarer
Postat av: //E

sv: kan inte det har ju praktiken i veckorna å sen har ja inte 400 kr å slänga på biljett just nu heller när man ska handla julklappar å så, får ju bara sista gången från csn nu i november å sen har ju macke knappt nån inkomst heller så då åker ja på å betala mat å allt sånt=/ julbordet blir vi bjudna på av mamma å micke annars hade vi nog inte kunnat gjort det heller så som det ser ut månaden framöver

2009-11-11 @ 21:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0