Tandläkaren

Idag har jag mitt årliga besök hos tandläkaren, hmm fast förra året "missade" jag visst att gå dit och sen var det några år där mellan 20-23 års ålder, men ja det ska vara årliga besök. Tandläkaren eller tandläkarens sekreterare ringde mig till och med förra veckan för att fråga när jag kunde komma, istället för att skicka lapp, så mycket ville de att jag skulle komma. Ja, jag är lite nervös men det ska nog gå bra.

Inlägget "Working åtta till fem" skulle ha publicerats igår kväll men jag glömde visst det och såg det ligga framme här på datorn imorse. Bara så ni vet.
Elliot med oidentifierad mat kring munnen. Fotograf: Sofia Pettersson

Kommentarer
Postat av: tvillingmamman

Jaa vi har dom också i samma rum, men varsin säng då såklart :)

och det kommer vi fortsätta med tills dom blir ett par år, vi bor ju bara i en trea också och flyttar inte pga att dom ska få ett varsitt rum nu :) jag tror dom känner sig trygga av att ha varandra i rummet :)

2009-11-08 @ 09:00:50
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0