Godmorgon

Håller precis på att koka lite ägg till min morgonsmörgås. Killarna fick välling vid sex och sen tänkte jag att de skulle somna om, men Theo var inte lika sugen på den idén så han får vara uppe och leka med mamma, medan Elliot sussar.


Igår hade vi besök av faster Magda och kusin Ronja. Det var supermysigt och Ronja var en mästare på att knåda ihop smuldegen! Magda passade killarna och de var på glatt humör hela tiden, de va så upp i varv på kvällen att de hade svårt att somna :P Sen sov de hela natten!


Idag ska vi iväg till Tannerfors och fika med lite olika mammor, varav jag känner en, så det ska bli skoj! Kul för E och T att träffa andra småttingar också. Jag sa först till hon som har fixat fikat att jag kanske skulle vänta en vecka med att komma förbi eftersom killarna fortfarande är förkylda, men hon sa att de inte brydde sig om ifall de var snoriga eller hostade, så länge de inte har svininfluensan. Så, då har jag iaf förvarnat :P


Senare i eftermiddag ska jag ut och övningsköra med Björn (Emils mammas man). Det ska bli kul och jag börjar känna mig mer säker i bilen hela tiden. Björn är också en väldigt bra handledare, som är lugn i alla situationer och hetsar inte upp sig när jag inte får igång bilen vid ett rödljus så att värsta bilkön bakom står och irriterar sig på mig eftersom de får vänta tills det slår om nästa gång...hehe....Däremot är jag fortfarande nervös när andra bilar är i närheten, kan inte dom bara hålla sig inne när jag är ute och kör? Idag är det mellan klockan fem och sex, så håll er inne då!

Kommentarer
Postat av: sandra

Okej men om du ska ut å köra så sticker ja till Dalarna! :) Nerå...skoja bara lite granna! Du kör nog som en kung!

2009-10-02 @ 12:30:52
URL: http://dandrikkmuskelberger.blogg.se/
Postat av: Patrik A

mellan fem och sex sa du, ok noterat *Stanna inomhus ;)

2009-10-03 @ 16:35:08
URL: http://paverin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0