Ikano

Idag har jag, E o T varit ute på Ikano-huset med min kära, kära vän Sofia. Sofia klampade in redan klockan tio på morgonen och hjälpte mig med barnen. Hon lagade även lunch bestående av tonfisk, spagetti och "min" ketchupsås innan vi gick ut till Tornby. Eftersom bebisarna dreglar och bajsar så mycket blev mina inköp: dregellappar och refill till min luktfria blöjhink. Sofia köpte varsin napp till killarna, en som det står "Elliot" på och en som det står "min egen napp". Gissa om det fanns en napp med "Thedore" på? Nu kan de iaf hålla reda på sin egna napp. Det var skönt och lungt ute på Ikano och mycket trevligt att umgås med Sofia. Sofia kommer även hit imorgon för att dricka vin ihop med en kär, kär vän.
Nu är klockan halv nio på kvällen och Emil och jag kom hem för ett tag sen efter att ha övningskört med Björn ut till deras sommarstuga och tillbaka. Elliot och Theo sussar. Jag zappar mellan Idol och Doobidoo. Emil är där männen hör hemma, i köket och lagar mat. Ser fram emot en mysig fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0