John är på besök

Idag känns det som om John Blund kommer att vara på besök hela dagen. Han kom igår klockan åtta på kvällen och nu är klockan halv nio på morgonen och han har inte gett sig av än. Jag är sjukt trött! Däremot så undkommer man inte de vanliga hushållssysslorna för det, men jag har bestämt att inte ha något planerat för idag. Dagen får bara flyta på och jag ska leka mycket med småkillarna. Just nu håller jag på och letar efter en napp. De har fyra nappar, men jag har bara hittat en och om jag inte hittar den andra så går jag på en promenad och killarna kommer få vara sina egna barnvakter om någon timma när de är trötta. När man känner sig såhär trött, då känner mig sig även väldigt gammal. Är det så det känns att vara gammal? Jag har bestämt att när jag är gammal ska jag vara en krutkärring som har symöten, pokerkvällar och gymnastik varje vecka. Hur ska det gå om jag känner såhär när jag bara är 25 år? 45 år kvar tills jag är krutkärring, ja då måste jag ha hunnit sova ut så att jag orkar speeda runt.

Kommentarer
Postat av: sandra

Ledsen att behöva säga det men du är gammal...jämfört me lilla mej (lite iaf) :)

2009-10-17 @ 00:23:54
Postat av: Sofisen

Du är en krut-kvinna!

2009-10-17 @ 15:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0