Körlektion

Idag hade jag körlektion klockan 12. Jag hade önskat att det var körlektion där man sjunger, men så var icke fallet. Det gick käpprätt åt skogen! Jag kom till lektionen med en förhoppning om att det skulle gå bra eftersom jag ändå hade privatkört relativt mycket de senaste veckorna, men gick därifrån deppig till tusen för att jag bara sög. Jag satte till exempel på vindrutetorkaren istället för blinkers, jag gasade när körläraren sa bromsa och jag körde allmänt dåligt. Klockan 17 skulle Emils mamma och hennes man komma för att jag skulle få privatköra med hennes man Björn. Jag kan säga att jag verkligen inte såg fram emot att köra när det gått så dåligt tidigare under dagen, men det gick bra, jag var nöjd med min körning och det gjorde verkligen min kväll!

Kommentarer
Postat av: sistah

Hahahahaha "körlektion" LOL. Den var bra. Det gläder mig att du blev glad sen, det var ledsamt att se dig så nere. Du är alltid så glad annars, trots dubbel mammasyssla. Du är så duktig älskade syster :3

2009-10-20 @ 00:02:42
URL: http://veironflux.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0