Träningstime

Klockan halv sex idag beger jag mig till gymmet. Det blev ingen bodycombat för det första fanns det inga biljetter kvar och för det andra så var den inställd. Sandra och jag gick på ABS istället, rygg- och magträning. När jag kom till gymmet och skulle sätta på mig skorna, så fanns i väskan bara en sko? Hur kommer det sig? Jag fick iaf träna i strumplästen.
Jag påväg till gymmet...näemen vad är det i min väska?
Kände att jag inte har visat några "gymkort" här på bloggen, så Sandra fick bli mitt gymobjekt.
Gymkortet!
Gymkort 2. Ja, Sandra har ett nytt nyckellås. Väldigt tjusigt.

Nu är jag supertrött och har precis sövt Elliot i min famn. Snart dags för mig att krypa till kojs...natti

Kommentarer
Postat av: sandra

Du måste nog ta ett kort på mej när ja ä sådär röd i ansiktet oxå, det känns som ett mer äkta träningskort! :)

2009-10-08 @ 21:58:56
URL: http://dandrikkmuskelberger.blogg.se/
Postat av: ingberg

hej sötis det är nog ingen fara med att bysta upp;) hihihihihihi

Vi ses i eftermiddag puss

2009-10-09 @ 08:59:44
URL: http://ingberg.blogg.se/
Postat av: Adrian

Hello,



Barnen började fråga om Elliot och Theo. Jag tog fram laptopen och visade bloggen. De blev helt hooked och Adam läste högt för Hedda och Noel, medan de snälla under andaktlig tystnad åt sin frukostgröt.



Och på frågan "Bär bäbisens mamma alltid bäbisen i väskan?", svarade jag givetvis, "Ja, självklart. Det är så man alltid bär bäbisar." ;)



Kram.

2009-10-09 @ 10:14:36
Postat av: Rebecka

Mys att ni sitter och läser min blogg vid frukostbordet, det får bli en vana :) Kom gärna och hälsa på oss snart igen med barnen! Kramar

2009-10-09 @ 19:58:18
URL: http://bekkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0