Ute i solen

När E och T springer runt i sina gåstolar så passar jag på och lägger upp lite bilder från dagen. Sen var det något jag var irriterad över, kommer inte på vad det var nu så jag får skriva det senare om jag kommer på det. Jag är så lättirriterad nuförtiden. Vet inte vad det beror på? Kanske att hösten är här och att det är lite mörkare dagar?

Var ute och gick med Erica och Kimberly idag, deras hund Jack var också med. Först var vi vid en lekplats för att Kimberly skulle få leka av sig lite :) Och det gjorde hon som ni ser på bilderna. Sen hjälpte Erica sin dotter att plocka olika saker i skogen som de skulle gipsa in när de kom hem. Lät väldigt trevligt!
Kimberly på gungharen.
Kimberly åker på!
Erica
Killarna var nöjda i vagnen.
Svärmor och hennes man var över på en fika. Dom är ganska roliga som ni ser, båda killarna skrattar för fullt, även Theo, fast att hans ansikte inte syns. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0