Födelsedagar

Var alla mammor och pappor tvugna att "kramas" under december månad? Det känns som alla fyller år nu! Trevligt med födelsedagar och fester men alltid lika svårt att hitta bra presenter. På lördag har Linn och Sara sin femtioårsfest, vilket jag är laddad inför, men svårt att hitta en bra present. Jag och Sofia får slå våra kloka huvuden ihop. Det är alltid bra att köpa presenter ihop med någon då presentbudgeten kan bli något större och presenten förhoppningsvis bättre. Erika har sin tjugofemårsfest på fredag, vet inte än om jag kan gå på den men en present ska hon iaf ha! Min käre far fyller år nästa vecka, sen är det Sandras födelsedag och vad ska jag ge till Emil? Eller pappa behöver jag inte tänka så mycket på, föräldrar gillar ju alltid hemmagjorda prylar så det blir nog en teckning i år igen ;)
Nu ska jag återgå till Elliot, då han ligger och övar på sina falsettskrik i samma rum som brorsan sover. Inte poppis!
Det börjas tidigt. Ett av mina barn är kleptomaner, hittade denna nallepuhskallra i vagnen efter att vi hade varit på öppna förskolan.

Kommentarer
Postat av: //E

du behöver inte köpa nåt!

2009-09-10 @ 22:55:31
Postat av: Magdalena Ingberg

jo tack alla verkar fylla år samtidigt hihii puss saknar er.

2009-09-11 @ 13:14:24
URL: http://ingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0