Fredag

Nu ska jag snart iväg till läkaren med mina små pluttar. Deras hosta verkar inte gå över utan snarare bli värre så vi ska dit och se om vi kan få något mot den. Annars så är det födelsedagsfirande här i eftermiddag. Imorgon fyller Emil 32 år och därför kommer hela familjen, från bådas sidor, hit och firar. Det blir med andra ord rikligt med folk här hemma!
Har jag nämnt att Elliot och Theo hasar sig framåt nu? Det är väldigt underhållande att se på och det går fort som bara den. Däremot har jag inte riktigt fattat deras fixering vid sladdar? Jag försöker gömma sladdarna bakom saker eller under saker, men de lyckas ändå gräva fram dom. Måste ha ärvt pappas hjärna :P
Hoppas alla får en fin fredag! Solen skiner iaf över oss linköpingsbor. Tjopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0