Helgen

Eftersom jag inte har skrivit något sen innan helgen så måste jag bara berätta att världens underbaraste kille fyllde år i lördags. Vi firade honom dock i fredags med våra familjer eftersom han hade go-tävling hela helgen. Själv var jag, Elliot och Theo i Rimforsa och firade min pappa som fyllde år den 17 september. Emil: Grattis älskling i efterskott (på bloggen). Du är finast!

Klockan är åtta, killarna sover och jag har precis ätit och ska snart fixa ordning i köket. Hörde rykten om att Emil blir jättesen ikväll så det är nog ingen mening att sitta uppe och vänta på honom :P
Köpte ett par nya pyjamasar till E och T idag på Lindex, här nedanför ser ni dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0