Hostigt

Uss usss natten har som vanligt varit väldigt lång. Lilla Elliots hosta har inte blivit bättre, snarare sämre. Han vaknade vid elva, när jag skulle gå och lägga mig, sen hostade han i min famn fram till klockan ett, då jag fick i honom en flaska välling och sen sov han någon timme i sträck innan han vaknade igen. Jag ringde till vårdcentralen nu på morgonen och de sa att jag fick avgöra själv om han behövde besöka en läkare, men att förkylningshosta är väldigt vanligt och att man ska titta på om han har problem med andningen eller om allmäntillståndet är dåligt, vilket han inte har. Jag ska avvakta några dagar och se om hostan blir bättre. Han är glad och äter som han ska på dagarna, men det känns jobbigt i mitt mammahjärta när han hostar så...

Kommentarer
Postat av: Josef bror din

Yooooooo! Ta det lugnt Rebook, ta inte ut det värsta i förskott. Tänk positiiiivt, var närvarande! ^_^

2009-09-23 @ 14:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0