Läkaren

Läkaren skrev ut hostmedicin till kidsen, så vi får se om det hjälper. Hoppas det, för jag är så trött att jag inte vet hur jag ska överleva den här dagen! E och T däremot är pigga som små mörtar.
Måste berätta en grej om gymmet. Inne i omklädningsrummet, bredvid handfaten så står det en stor lapp : Fyll på vattenflaskan på toaletten! Laglydiga som Sandra och jag är har vi varje gång fyllt på vattenflaskan på toaletten, stått där i kö även då folk har haft lite ont i magen och tagit lite extra lång tid på sig. Eller för min del har det inte handlat så mycket om laglyda utan snarare om att jag trodde att jag blev förgiftad om jag drack vattnet utanför toaletten. Vi var inte heller de enda som funderade på vad felet egentligen var och varför man inte kunde fylla på vattnet i omklädningsrummet. Jag traskade iväg till receptionen för att fråga och en vältränad kille säger: "Ja, men det är för att vi inte vill ha så mycket spring här, men om du väldigt gärna vill så får du fylla på din flaska här." Och så pekar han bort mot en vattenkran i receptionen. Hmmm jag fattar noll! 1 sekund senare kopplar jag, jaha skylten betyder att man ska fylla på vattnet i omklädningsrummet och inte ordagrant inne på toaletten. Vilken idiot har då skrivit skylten? Hehe näedå, men en lite missuppfattning och nu fyller Sandra och jag på våra vattenflaskor i omklädningsrummet och slipper köa till toaletten. Ja, så kan det gå. Gymmet jag talar om är föresten Nautilus i Tornet, om det är någon annan som inte förstått skylten ;)

Kommentarer
Postat av: Ingberg

Tack det samma gumman , ang, kläderna så är det bara att låna om du skulle vilja. mi casa di casa hihihihihi

tusen tack för en underbar kväll hoppas det blir snart igen puss

2009-09-25 @ 23:10:31
URL: http://ingberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag är såå glad över att du vågade fråga om skylten för den höll på att driva mig till vansinne! :)

2009-09-28 @ 10:53:15
URL: http://dandrikkmuskelberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0