Nice

Superhärligt väder idag! Och igår också för den delen, men då var jag inte på humör att skriva här så. Jag bjöd hit Sandra på lunch som i enkelhet bestod av tonfisk och spagetti med ketchupsås. Eftersom Emil får kväljningar av tonfisklukten så får jag passa på att äta det när han är borta. Efter lunchen drog vi ut på en promenad. Vi fick sällskap av Camilla och hennes nyfödde kille. Så söt, så söt. Efter att vi lämnat Camilla och "Kurt" så gick vi till en lekpark. I lekparken fanns en trasig bebisgunga och en hel del andra roliga saker som mina barn var alldeles för små för, däremot var inte Sandra och jag det. Vi testade en gunga på en stolpe som man kan snurra runt på och ett hjul som snurrar om man går på det. I vagnen satt E & T och funderade på vad vi hade för "fel" när vi upprepade gånger inte klarade av att göra som barnen gör, gå ett helt varv på hjulet! Skitkul! Väntar tills jag kan utmana killarna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0