Oj oj

Hur ska jag orka träna dubbelpass ikväll när natten har varit så knäpp? Elliot har varit superjobbig inatt, men eftersom han är förkyld är han lätt ursäktad! Det blev inte många timmars sömn för mig däremot, längtar supermycket till helgen, då killarnas pappa tar mornarna :P Jo, jag och Sandra ska träna två pass ikväll. Hur ska detta gå?
Idag var det 8-månaders kontroll på bvc. Elliot vägde 9400 gram och Theo 9600 gram, de var 70 cm långa. Så de ligger pyttelite över viktmässigt och lite under längdmässigt men annars var allt bra. Fick tips på en bra salva "locobase repair" för ansiktet på killarna och "mini derm" till kroppen. Båda är jätte torra och röda nu när det har börjat bli lite kallare. Så vi får se om krämerna funkar!
Jo lite stolt måste jag bara berätta att min träning har gett resultat. Kom igår i ett par jeans som jag inte har kunnat ha sen innan jag blev gravid. Okej, de satt supertajt! Men tajt är ju snyggt, eller? ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tajt ä snygg! Tänk när vi kan kalla våra rumpor tajta! :)

2009-09-17 @ 20:52:42
URL: http://dandrikkmuskelberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0