Punktlista

  • Nu har äntligen David och Camillas lilla kille kommit! En stor grabb på 4600 gram och 53 cm lång, då kommer han nog tåla när E o T gaddar ihop sig :P Längtar tills jag får träffa den lilla mannen!
  • Idag är det tjugofemårsfest som gäller! Eller femtioårsfest eftersom det är två som fyller, kära Sara och Linn. Ska träffa Sofia om ett par timmar för att shoppa lite på stan inför ikväll, härligt! Får se om det blir lite förfestande här innan vi drar vidare till Ryd, där festen äger rum.
  • Har SJUK träningsvärk i magen och hela överkroppen, den är värre än igår Sandra! Skönt att veta att man har ansträngt sig iaf, ska vid jul ha en SJUKT snygg mage ;)
  • Vill börja övningsköra med Emils mamma och hennes man snart, det ända jag väntar på är mitt handledartillstånd! Sköt upp mina körlektioner på trafikskolan i en månad så att jag ska hinna öva lite!
  • Elliot har börjat få humor, skrattar åt brorsan när han har på sig "fulmössan" från Skänningemarknad och när han blir rädd.
Theo med "fulmössan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0