Söndag

Ja då har ännu en vecka gått. Hade en trevlig kväll igår, förutom min huvudvärk som började runt fem och hängde i hela kvällen. Det serverades banan- och pärontårta plus att det fanns mängder av bål att dricka. Som på nästan alla hemmafester så bildades det i början av festen små grupper, bestod mestadels av människor som kände varandra. När sedan människorna blev lite mer berusade så blev det omgrupperingar. Jag, däremot höll stadigt ihop med min grupp hela kvällen (Sofia :)), men vi beblandade oss även med de andra grupperna. Grupper under gårdagen var till exempel en brunstig killgrupp bestående av fyra killar och en skåning (:P), lite pargrupper och sen en stor grupp där alla andra var. Framåt ett-tiden så blev det dags att dra ner till stan för utgång, och jag, trött som en gnu, åkte hem där Emil (till min förvåning och glädje) fortfarande var vaken. Bra avslut på kvällen!

Nu är klockan elva på morgonen och jag har hunnit äta lyxfrukost med ma famille (ägg, bacon, rostat bröd, kaffe, juice) och vi har badat. Tänka sig att fyra pers kan få plats i vårt lilla badkar :P Killarna sover och jag väntar på att få finbesök från Sofia som ska uppdatera mig om vad som hände ute på krogen efter att jag avgått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0