Känslor

Lyssna på "Highway man" med Hofmaestro och jag garanterar spratt i kroppen. Perfekt låt till mina känslor som är sprattiga, rastlösa och förvirrade.


Idag har jag varit och julshoppat på Ikano, fick tag i lite, har en del kvar men grovjobbet är gjort :). Har fått upp en gran här hemma med lite hjälp och barnen har äntligen fått tillbaka sitt rum att leka i. Nu ska jag snart slå in lite paket innan det blir dags att krypa till kojs!


Kan man bli överfull på känslor? Mina känslor måste vara väldigt lättpåverkade, då jag får samma rus av att lyssna på Bruno Mars "Grenade" som ett par glas vin på kvällskvisten. Jag är lycklig över att jag har världens underbaraste barn och jag är lycklig över att jag har så underbara vänner och familj. Lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0