Lördag

Massa snöa har det kommit under natten och fortfarande stormar det snö här utanför. Jag säger som på Paul i "Vakna med the voice": Äntligen kommer det snö! Vi som har längtat efter det hela vintern!


Ja det är bra att vara optimistisk i snöyran. Jag skulle gärna vilja ha vår och sommar nu men jag kan inte säga att jag tycker att snön är jätte störig. Däremot känns det lite motigt att traska ner till systemet i detta väder, men vad gör man inte för att få bjuda finbesöket på ett glas vitt :)


Nu ska jag faktiskt vara så redig att plugga lite medan killarna sover. Vilken tur att kursen jag läser är väldigt bra och intressant!
Tut tut
Skumbadar
Kan ni se vem av dessa som har haft svinkoppor i hela ansiktet?

Kommentarer
Postat av: ingberg

Gud jag tror att jag dör! dom är världens sötaste småttingar!!!!! hihihihi måstese dom snart har lite theo och eliote abstinens pusss

2010-02-26 @ 06:58:31
URL: http://ingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0