Underbart!

Man kan verkligen inte klaga på livet efter att ha haft en toppendag med småkillarna i parken. Mot slutet blev det lite gnälligt men annars har vi haft det supermysigt! Theodore klättrar upp för rutschkanetrappan helt själv och sätter sig redo att åka och Elliot han charmar var och varannan. T och jag fick även, till min stora lycka, se fågelungar ut ur boet för första gången. Jag såg fågelmamman som gick runt och ropade och så började jag höra dunsanden ned från trädet där T och jag stod. Plötsligt kom det massa fågelungar nedhoppande, en i taget, eller en gång var det två på en gång men iaf och där vid vattnet precis vid trädet simmade mamman runt och lät tills alla ungarna kommit ut ur boet (tror det var 8 st) och sen simmade alla iväg. Det såg så otroligt fint ut!
Veckan började inte så bra med att Elliot fick 40,5 graders feber men nu "peppar, peppar" får barnen ta och vara friska. Imorgon bär det av till Camillas mammas sommarstuga utanför Åtvidaberg för att fira midsommar. Det kommer nog bli superhärligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0