Weekend med Sofia

En bra start på min lååånga sommarledighet med barnen blev en tripp till Sthlm i fredags med hemresa på söndag (igår). Det blev en jättemysig helg och vi hann med både, restaurangbesök, shopping, Gröna Lund, att se kronprinsessan och Daniel i kortegen och ett besök på Debaser.
Jag och Sofia gjorde som alla andra barn på grönan och tog kort utklädda till häxor, eller jag kanske snarare är en trollkarl.
Moi
Sofia
Det blev inte helt en tjejhelg då Åke hängde med ut på lördagen, men vad gör väl det!
Sofia
Innan jag åkte iväg i fredags så köpte jag ett tält till killarna på Ikea, 59 eller 69 kr kostade det, mkt uppskattat!
Här inne får vi plats hela familjen!

Tyvärr fick jag inga kort på kortegen, då mitt minneskort var fullt för tillfället. Sofia tog däremot några kort, vilka jag kanske lägger upp senare på bloggen. Nu är det lunch och sen lek som gäller.

Kommentarer
Postat av: //E

Va snygga ni va på korten!=) Får hitta på nåt allihopa sen när man fått å kommit in i rutinerna!Ta vin kväll!=) Ha det bra!kram

2010-06-22 @ 09:39:49
URL: http://beautifulfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0