Vallamassivet

Idag har vi varit ute i solen vid Vallamassivet och "åkt" pulka och grillat korv. Ingen i familjen Ladén/Ingberg åkte pulka men korv åt vi och småkillarna åt korvbröd. Det var mysigt men kallt som .... Sällskapet var mycket trevligt och bestod av Sandra, Erik, Sara, David, Camilla, Stina och Albert! Jag måste även säga att alla hade väldigt snygga skidställ! Utebyxorna (som vi säger hemma i Rimforsa) var skitsnygga. Jag och Emil tänkte skaffa in ett set var nästa vinter, för nu får denna vinter snart vara sluta :P Jag och småkillarna gick hem efter korven eftersom jag jag frös och dessutom kände mig lite orolig över att killarna var kalla. När vi kom innanför ytterdörren på vårt hus kom jag på att jag inte tog med mig nycklarna när vi gick...attans! Som tur var anlände Emil ca 20 min senare och vi hade smörgåsrån i vagnen till de hungriga :) Elliot och Theo var ganska kalla när vi kom hem så det var skönt att vi gick när vi gick. Här kommer det iaf lite bilder från idag.
Jag och Elliot myser och Sara står i bakgrunden och pillar på sin vante
Erik, Sandras pojkvän och i bakgrunden står Camilla och vinkar och Albert kikar upp ur vagnen. Nu syns det inte så bra men Eriks skidställ var väldigt snyggt!
Hela familjen samlad
Sara visar glatt upp sin korv, och det var verkligen gott. Eller min korv iaf, Saras korv kan jag inte uttala mig om.
Stina, Camillas söta dotter fikar. Ska också tillägga att hon har inte så stort huvud som det ser ut, utan det är en hjälm under mössan. Annars kunde man trott att det var en stor hjärna för denna unge är klipsk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0