Ledig dag

Idag har min mentor studiedag med sina barn och det innebär att jag får vara hemma med mina barn. Härligt! Vi började morgonen med att sova till klockan åtta och nu är det snart dags att göra sig iordning för en liten promenad, senare kommer Camilla och hennes barn förbi. 

Jag är i stort behov av att göra om i lägenheten! Blir snart tokig på hur det ser ut här och bättre blev det inte när jag besökte en riktigt stilren och snygg lägenhet i helgen. Inspirationen började spira i mitt huvud.


Jag var och besökte min nya praktikplats för första gången igår och det verkar vara en härlig klass med mycket humor. Min mentor verkar bra och jag kom in förvånansvärt bra i lärarrummet. Sen är det bara plus plus plus att jag kan cykla eller gå dit på en behaglig tid!

Att tänka förstör bara, det är bättre att bara slappna av och glida med....
Theo och Elliot, underbaraste killarna! '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0