Tankeläsning

Istället för att, som jag borde, läsa min kurslitteratur så fastnade jag i en bok om tankeläsning och om hur man kan bli expert på ämnet. Som författare nämner så handlar det inte om sådan tankeläsning som när man säger "han fattar inte att jag gillar honom", utan det handlar om tankeläsning genom vårt kroppsspråk. Att vi med hjälp av kroppsspråket kan läsa av andra människor är väl kanske ingen nyhet men att man kan påverka andras tänkande beroende på hur man själv använder sig av sitt kroppsspråk. MYCKET intressant bok som jag hoppas att man kommer att få ut något av.

Kommentarer
Postat av: gudrun

Det känns otillfredsställande att läsa om en "MYCKET intressant bok" och inte få reda på bokens titel.
:-(

2008-01-20 @ 18:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0