Backstreet boys

I fredags var jag, Sofia och Sara på Backstreet boys i Stockholm. Förbandet var September som sjöng ett fåtal låtar och sen var det 55 minuters väntan tills killarna skulle entra scenen. Jag blev lite besviken när de klev ut på scen och började sjunga. Jag visste ju att de inte var unga längre, utan runt 30, men att  de betedde sig som tonåringar och såg ut som äldre män gick inte riktigt ihop sig i min hjärna. Musiken var det däremot inget att klaga på, de sjunger grymt bra live. Showen var lite sådär, det hände inte så mycket förutom att kläder byttes lite då och då. Helhetsbedömning: Bra! Jag ångrar inte att jag gick, men jag kommer inte gå på dom igen :P
Howie och Nick
Brian. Skippa den bak o framvända kepsen nästa gång :P
Nick och AJ
Annars var helgen i vår huvudstad super! Efter en varning från vandrarhemspersonalen om att "tona ner oss lite", gick vi ut i kylan och förfestade upp det vi hade för att sedan gå till "Debaser", vilket var ett schysst ställe som jag garanterat skulle återvända till. Tack Sofia och Sara för en superhelg!
Sofia och Sara i tunnelbanan.

Kommentarer
Postat av: sandra

Äntligen ett nytt inlägg! :)

2009-12-09 @ 13:39:30
URL: http://dandrikkmuskelberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0