besatt....eller hjärnspöke..

jag är besatt, besatt av en demon vid namn Monica Gudomlig...eller Gudomblom eller vad hon heter....Ofta när man säger att man är besatt av något så gäller det oftast kärlek, detta kan man nästan säga är motsatsen. Jaha varför kretsar Monica Gudomligs namn i mitt huvud dygnet runt då?!? Varför tänker jag *fniss* *retas* *gömmer en pepparkaksburk bakom ryggen* *drömmer feberdrömmar om dig* och samtidigt håller på att spy av dessa absolut jättegulliga fraser (om man var fjorton år...eller nu ska jag inte dra ner fjortonåringar till hennes nivår..men).
   Tydligen har denna kvinna?! (vet inte om jag ska kalla Det för kvinna) lite svårt att träffa singelmän och har ställt in sitt sikte på Emil.
   - Men hallååå Rebeckaaa det är ju bara lite flörtig jargong, inget att bry sig om....
Jo tyvärr är det något att bry sig om, eller om någon kan få bort hennes ekande namn i mitt huvud så skulle det vara oerhört tacksamt. Sedan kan hon fortsätta med sitt "Jag ville ju vara Smurfan *ler glatt* Skapad av ondskan, ond men konverterar och blir pånyttfödd efter en plastikoperation av Gammelsmurfen. Den enda kvinnan i hela smurfbyn..." (utdrag ur en konversation angående vilken smurf man är på facebook, observera att hon tyckte att Emil skulle vara gammelsmurfen...sicky!!)

Nu kanske ni tycker att jag är barnslig och överreagerar och dessutom är jag väldigt spionig...läser Emils wall på facebook..uss och fy! Men ta bort henne från min skalle och jag är lycklig som en lärka igen (eller vem vet om lärkor är lyckliga egentligen?!)..ok så glad som jag är längst ned på inlägget :)

Ja och sen har hon såklart köpt Emil på facebook....öhh...

Nej, nog om min svartsjuka back till att åka iväg till Purjos fest som jag förövrigt tror kommer bli najs!



Kommentarer
Postat av: saariis

hihi förstår heeeelt och hållet.. sånt där kan reta gallfeber på en så man tror man ska bli knäpp till slut:) Får hoppas att lyckas slå henne ur ditt huvud till slut.. :)(och att hon hittar någon annan att flörta med)

2008-06-14 @ 11:55:16
URL: http://saariis.trackback.se
Postat av: sis

Såg också det där!! Men ärligt, vem tror kvinnan att hon ÄR? Och hur GAMMAL tror hon att hon är? Jag är också fruktansvärt störd på henne, hon borde fan få en käftsmäll!!

2008-06-16 @ 09:43:44
URL: http://darkviwi.blogg.se/
Postat av: Sandra

Poff! Nu är hon borta...elle ska ja sparka henne innan?

2008-06-17 @ 13:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0