Fullspäckad dag

Oj, är helt slut! Vaknade vid halv sju imorse och gjorde iordning mig själv och ungarna för att sedan gå på babyfik klockan tio. Det var sjukt mycket ungar, säkert tjugo stycken, och det kom bara fler och fler. Sedan gick jag och Rebecka (en tjej som jag lärde känna på gravidyogan) och åt lunch. Därefter gick vi till öppna förskolan i Berga. När vi kom till öf i berga så började T & E:s humör att ta slut. De var griniga och i början av babysången så fick Theo ligga på en filt lite längre bort för att lugna ner sig. Det var jättetrevligt på både babycaféet och öf, men däremot blev det lite knas eftersom E o T var så gnälliga. Till exempel så var det ett antal mammor som började fråga mig lite olika saker om killarna under deras matning. Jag svarade på frågorna, men hade inte tillräckligt med koncentration för att fråga något om deras barn. Det kändes som om jag bara var intresserad av att berätta om killarna och inte hade ett dugg intresse för deras barn, när det snarare var tvärtom. Ja, men jag hade en härlig dag och det tror jag att killarna också hade. De var i alla fall på väldigt glatt humör resten av kvällen.

Kommentarer
Postat av: Magdalena Ingberg

Hej sötis, du är en grym mammma, och man märker att du inte är självuptagen och INTE bara pratar om dig själv.. sånt märks så oroa dig inte för det kram &puss Faster Maggis!!

2009-08-28 @ 17:10:51
URL: http://ingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0