Vilken trevlig dag det blev

Igår när jag vaknade kände jag mig lite nere, Emil hade jobbat hela helgen och hade gått till jobbet innan jag vaknade + att tvillingarna var griniga. Jag matade barnen och sen ringde jag sjuksköterskan på bvc för att fråga om det är normalt att bebisar är hesa. Både Theo och Elliot blev hesa i helgen och jag (nojjig som jag är) är rädd att det var starten på RS-viruset. I vilket fall som helst så sa sjuksköterskan att det inte var något att bry sig om och att barn blir hesa. Vi gick ut i en timma för att få frisk luft och rensa våra huvuden. När vi kom hem så ringde Sofia och sa att hon skulle komma förbi för att hennes tåg hade gått sönder. Efter det kom Camilla och Sandra, vi fikade och Camilla hjälpte till att mata Theo + att hon roade den bebis som jag själv inte hade i famnen. Vid sju-tiden kom David hit och hade med sig mat som han lagade till oss. Maten var lagom klar tills Emil kom hem vid åtta, då vi åt medans vi tittade på "Famlijen annorlunda". Det blev en mycket trevlig dag och kväll, mycket bättre än vad jag hade hoppats på när jag vaknade på morgonen. 

Nu (tisdag) sitter jag och väntar på att det ska komma några och rensa våra fläktar. Dum som jag är har jag inte lämnat extranyckel till dom så vi får stanna inne tills de har varit här. Sen kanske det är någon som vill följa med på promenad? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0