Feber

Det gick bra hos tandläkaren i fredags, inga hål och räkningen gick på 48,75 kr. Helt lagom måste jag säga!

Theo har sovit jätteoroligt inatt, har haft honom hos mig mestadels av tiden och tog tempen på honom imorse. Den visade 38,7. Jag gav honom en alvedon (klockan fem) och sen har det varit full rulle fram till nu (klockan nio). Han allmäntillstånd verkar inte vara så påverkat med andra ord, men det kan ju vara början på en influensa så vi får se. Elliot har ingen feber :)

Jag hade tänkt att middagen igår, pasta med kyckling, champinjoner, parmesanost, grädde och vitlök skulle räcka så att E o T kunde få det till lunch idag. Men icke...det blev lite för gott :P Så nu måste jag sticka iväg till mataffären och handla lite lunch. I eftermiddag kommer killarna att fira Emils första farsdag. Tänka sig.
Husfriden är gjord när det serveras välling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0