Finns det något härligare....

...än att vakna och se solen skina, se en Elliot som är piggelin, dricka nybryggt kaffe och äta pitabröd med sallad från gårdagen. Den piggelina Elliot väger såklart mest, men ändå, jag känner mig riktigt pigg idag och skulle tänka mig att köra bil men istället tror jag att det blir en barnvagnspromenad med Camilla och Albert.

Jag hade en supermysig fredagkväll igår. Sofia kom hit och vi åt, pratade skit, kollade på Idol och drack lite vin. Vi skrattade åt att Erik sjöng "I will love you baby" i låten "Always" som han tillägnade sin far. Sen grät jag lite åt att Erik hängde löst...eller näe det gjorde jag inte, men det skulle varit tråkigt om han hade åkt ut.
Ett gammal kort på Emil och knoddarna, så små och tjocka :P

Kommentarer
Postat av: Sofisen vid spisen

Haha...läste det som att Elliot skulle dricka nybryggt kaffe och äta pitabröd...är han inte lite liten för det :) ... Han var så gullig igår,livlig fast han var sjuk å inte riktigt orkade egentligen ... skönt att han mår bättre! Kram!

2009-11-21 @ 10:24:37
Postat av: Pappemil

Jahopp, så nu är man tydligen liten och tjock också. morr! ^^

2009-11-21 @ 19:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0